Łóżka dziecięce, piętrowe, Łóżka piętrowe niskie - LanoMeble

Zwroty LANO

Zwroty LANO

 

60 dni na zwrot

Wiemy, jak ważną decyzją jest wybór łóżka dla dziecka, dlatego wydłużyliśmy czas na zwrot aż do 60 dni. Chcemy, żebyś poznał nasz produkt bliżej i cieszył się nim w pełni. Nie musisz uzasadniać swojej decyzji, ale docenimy każdy feedback, który pomoże nam w doskonaleniu naszych produktów i usług.
Poznaj nasz proces zwrotów i nie martw się o formalności, gdy zmienisz zdanie.

 

Zwróć łóżko LANO w 5 prostych krokach:

krok 1


1. Poinformuj nas mailowo o chęci dokonania zwrotu
Pobierz poniższy formularz, wypełnij go i wyślij nam na biuro@lanomeble.pl lub reklamacje@lanomeble.pl.

 

krok 2


2. Zaplanujemy termin odbioru Twojego łóżka LANO
Poinformujemy Cię w jakim dniu będziemy mieli możliwość przyjechać po odbiór zwracanego łóżka. 2 dni przed zaplanowanym terminem skontaktujemy się z Tobą, by potwierdzić datę i godzinę odbioru.

 

krok 3


3. Przygotuj produkt do transportu
Zapakuj łóżko LANO w taki sam sposób, jaki zostało do Ciebie przez nas doręczone. Zabezpiecz je odpowiednio do transportu, najlepiej w oryginalnym opakowaniu LANO.

 

krok 4


4. Poczekaj na termin odbioru
W ustalonym dniu przyjedziemy po łóżko własnym transportem. W Twoim zakresie będzie zniesienie zapakowanego produktu do drzwi samochodu dostawczego.

 

krok 5


5. Zwrot środków otrzymasz na konto bankowe
Twoje pieniądze zostaną zwrócone na numer konta bankowego, który podałeś wcześniej w formularzu zwrotu.

 

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:

 

1. W jaki sposób mogę poinformować LANO o zamierzanym zwrocie?
Twoją chęć o zwrocie łóżka LANO możesz zgłosić nam w wiadomości mailowej wysłanej na biuro@lanomeble.pl lub na reklamacje@lanomeble.pl

2. Jak szybko dostanę odpowiedź na mojego maila odnośnie chęci dokonania zwrotu?
Odpowiemy na Twojego maila w ciągu maksymalnie 2 dni od jego otrzymania. Jeśli chodzi o transport max. 2 tygodnie.

3. Jakie informacje muszę podać w momencie dokonywania zwrotu łóżka LANO?
W odpowiedzi na Twojego maila z wyrazem chęci złożenia zwrotu prześlemy Ci formularz zwrotu, w którym zawarte są wszystkie niezbędne dane do uzupełnienia. Przydatnymi dla nas informacjami będą m.in.: nr zamówienia, imię, nazwisko czy adres.

4. W jaki sposób powinienem przygotować zwracany produkt?
Zwracany produkt należy spakować i zabezpieczyć do transportu w oryginalnym opakowaniu LANO.

5. Jak szybko LANO przyjedzie po mój zwrot?
Po zwracany przez Ciebie produkt przyjedziemy własnym transportem, maksymalnie w ciągu 2 tygodni od otrzymania od Ciebie wypełnionego formularza zwrotu.

6. Czy pieniądze, które LANO mi zwróci będą obejmować 100% kosztów zamówienia?
Zwrócone środki nie będą obejmować wniesienia i montażu, ponieważ te usługi zostały wykonane.

Wersje językowe
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium