Zwroty LANO
60 dni na zwrot
Wiemy, jak ważną decyzją jest wybór łóżka dla dziecka, dlatego wydłużyliśmy czas na zwrot aż do 60 dni. Chcemy, żebyś poznał nasz produkt bliżej i cieszył się nim w pełni. Nie musisz uzasadniać swojej decyzji, ale docenimy każdy feedback, który pomoże nam w doskonaleniu naszych produktów i usług.
Poznaj nasz proces zwrotów i nie martw się o formalności, gdy zmienisz zdanie.
Zwróć łóżko LANO w 5 prostych krokach:
1. Poinformuj nas mailowo o chęci dokonania zwrotu
Pobierz poniższy formularz, wypełnij go i wyślij nam na biuro@lanomeble.pl lub reklamacje@lanomeble.pl.
2. Zaplanujemy termin odbioru Twojego łóżka LANO
Poinformujemy Cię w jakim dniu będziemy mieli możliwość przyjechać po odbiór zwracanego łóżka. 2 dni przed zaplanowanym terminem skontaktujemy się z Tobą, by potwierdzić datę i godzinę odbioru.
3. Przygotuj produkt do transportu
Zapakuj łóżko LANO w taki sam sposób, jaki zostało do Ciebie przez nas doręczone. Zabezpiecz je odpowiednio do transportu, najlepiej w oryginalnym opakowaniu LANO.
4. Poczekaj na termin odbioru
W ustalonym dniu przyjedziemy po łóżko własnym transportem. W Twoim zakresie będzie zniesienie zapakowanego produktu do drzwi samochodu dostawczego.
5. Zwrot środków otrzymasz na konto bankowe
Twoje pieniądze zostaną zwrócone na numer konta bankowego, który podałeś wcześniej w formularzu zwrotu.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:
1. W jaki sposób mogę poinformować LANO o zamierzanym zwrocie?
Twoją chęć o zwrocie łóżka LANO możesz zgłosić nam w wiadomości mailowej wysłanej na biuro@lanomeble.pl lub na reklamacje@lanomeble.pl
2. Jak szybko dostanę odpowiedź na mojego maila odnośnie chęci dokonania zwrotu?
Odpowiemy na Twojego maila w ciągu maksymalnie 2 dni od jego otrzymania. Jeśli chodzi o transport max. 2 tygodnie.
3. Jakie informacje muszę podać w momencie dokonywania zwrotu łóżka LANO?
W odpowiedzi na Twojego maila z wyrazem chęci złożenia zwrotu prześlemy Ci formularz zwrotu, w którym zawarte są wszystkie niezbędne dane do uzupełnienia. Przydatnymi dla nas informacjami będą m.in.: nr zamówienia, imię, nazwisko czy adres.
4. W jaki sposób powinienem przygotować zwracany produkt?
Zwracany produkt należy spakować i zabezpieczyć do transportu w oryginalnym opakowaniu LANO.
5. Jak szybko LANO przyjedzie po mój zwrot?
Po zwracany przez Ciebie produkt przyjedziemy własnym transportem, maksymalnie w ciągu 2 tygodni od otrzymania od Ciebie wypełnionego formularza zwrotu.
6. Czy pieniądze, które LANO mi zwróci będą obejmować 100% kosztów zamówienia?
Zwrócone środki nie będą obejmować wniesienia i montażu, ponieważ te usługi zostały wykonane.